tisdag 11 december 2012

Stjärnor

Jag har tagit lite bilder från pinterest. En enorm inspirationsbank. Tänkte visa lite fina bilder på temat stjärnor/snöflingor. 
urbancomfort.typepad.com
Broderade snöflingor på kort. Otroligt vackert men lite för tidskrävande för mig. Tror att jag lägger ambitionsnivån lite lägre. 
elisabethheier.blogspot.pt
Dessa kort är då mer passande. Känns som att man har använt ett naturtema med kartong stommen och sen de påtejpade stjärnorna. 
liveinternet.ru
Det här är julpyssel som passar mig. Kanske inte att baka pepparkakorna, men att dekorera dem. Kristyr måste nog fixas för att sen göra lite julfina pepparkakor. 
karlssonskludeskab.blogspot.com
Och till slut, ett julpyssel som lockar fram barnasinnet i mig. Man blir lite nostalgisk av pärlplattor.

/C.

Inga kommentarer: