onsdag 31 oktober 2012

Rislampa? Javisst!



annaleenashem.blogspot.com
 
”Foto: Nina Broberg/IKEA Livet Hemma”.

www.enmammasdag.com/weronica

http://ellmania.elleinterior.se/ett-knippe-rislampor/























Jag hade en vanlig rislampa i mitt flickrum när jag var liten. Och ska jag vara ärlig så trodde jag nog att jag inte skulle ha någon till. Men så fel man kan ha. Den senaste tiden har jag sett bilder på rislampor lite här och där och på ett sätt tycker jag att det känns väldigt uppfriskande.

En enkel, billig och ganska anspråkslös lampa införskaffades i går och ska upp i vardagsrumstaket. Men det är en plafond så att den inte tar allt för stor plats.

Det är konstigt hur man påverkas av trender och flödet av bilder i sociala medier, men så är det.  En rislampa ska nu upp.

Jag bjuder på lite blandade inspirationsbilder, då vår lampa fortfarande står i kartongen i rummet.

                                                                      /C.


Inga kommentarer: